środa, 17 listopada 2010

Metamorfoza Savin07

PRZED
Ładnie,nawet bardzo ładnie.Ładna fryzura.Nie podobają mi się trochę oczy.Podkreśliłaś je,ale wyglądają one tak jak u jakiejś ( przepraszam za określenie ) czarownicy.Podobają mi się,ale nie pasują do tak delikatnej medoll.W każdym razie jest ona bardzo oryginalna.Szkoda,że nie pomalowałaś ust,ale to tylko mały szczególik :)

PO
Heh.Zrobiłam ją tak elegancko i z humorem.Użyłam tuszu i pomarańczowej kredki.Jakoś tak fajnie to wszystko wyszło.
____________________________________________________________

1 komentarz:

Sav pisze...

Dzięki chyba zmienie oczy ;p